09127138255

پشه کوره از کجا می آید؟ پشه کوره یک گروه بزرگ از حشرات بوده که در مناطق معتدل و گرمسیری جهان بیشتر می باشد. بیش از 3000 گونه پشه در دنیا وجود دارد که از معروف ترین گونه ها می توان به پشه Anopheles و Aedes اشاره نمود. در ایران نیز بیش از 100 گونه از این حشرات وجود دارند که از معروف ترین آن می توان به پشه کوره اشاره کرد.

دکتر سمپاشی با سال ها تجربه و تخصص در ارائه انواع سم‌پشه مختلف در کشور برای از بین بردن انواع پشه های موجود، این امکان را به شما می دهد تا محل زندگی و محیط کار خود را از وجود هرگونه حشرات مزاحم پاکسازی نمایید. در این مقاله ابتدا به بررسی انواع پشه کوره می پردازیم و سپس راه های از بین بردن آن را بررسی می نماییم تا به پاسخ سوال پشه کوره از کجا می آید؟ برسیم ،تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

انواع پشه کوره

پشه کوره از کجا می آید؟

یکی از گونه های حشرات همانطور که گفته شد پشه کوره می باشد که این گونه دارای بدنی باریک و پاهای بلند و همچنین حاوی یک جفت بال کوچک می باشد که از مهم ترین ویژگی پشه ها وجود فلس بر روی آن ها می باشد پشه ها معمولا طولی کمتر از 15 میلی متر و وزنی حدودا کمتر از 5.2 میلی گرم دارند.

حال این سوال پیش می آید که پشه کوره از کجا می آید؟ هرساله با تغییرات آب و هوایی مناطق به خصوص در فصول بهار و تابستان این نوع از حشره بسیار زیاد می شود. کثیف بودن سطل های زباله، آب های راکد، گرم شدن هوا و عدم حمل به موقع زباله ها و انباشته شدن آن ها روی هم موجب افزایش پشه کوره در اطراف محیط زندگی انسان ها می گردد. یکی از مهم ترین مکان های ازدیاد این گونه از حشرات می توان به دهانه های فاضلاب های خانگی اشاره نمود.

از بن بردن پشه کوره

راه های از بین بردن پشه کوره

تا اینجا پشه های مختلف را شناختیم و متوجه شدیم که پشه کوره از کجا می آید؟ و چه عواملی باعث رشد و تکثیر آن ها می شود حال می خواهیم این را بدانیم که راه های مبارزه و ازبین بردن این موجودات در محل زندگی چیست؟ تاکنون روش های زیادی برای از بین بردن این حشرات مطرح شده است که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می نماییم.

  • استفاده از اکالیپتوس: در این روش مقداری روغن اکالیپتوس را با مقدار کمی آب ترکیب کرده و به صورت اسپری در مکان هایی که احتمال وجود این موجودات بیشتر است استفاده می کنیم.
  • استفاده از اسپری زنجبیل: در این روش نیز همانند روش قبل مقداری پودر خشک زنجبیل را با مقداری آب مخلوط نموده و سپس به صورت اسپری در فضای موردنظر استفاده می کنیم.
  • استفاده از کافور: روش دیگر برای از بین بردن پشه می توان به کافور اشاره نمود این ماده به دلیل داشتن بوی قوی سبب دفع حشرات از محیط زندگی می شوند این ماده را می توانید از بازار به راحتی تهیه نمایید.
  • تله uv برای جذب حشرات و پشه: این روش با روش های قبلی کمی متفاوت تر است و آن استفاده از نور uv برای جذب حشرات است که به دلیل آن که طول موج کوتاه تری دارد پشه ها سریع جذب آن می شوند که معمولا از این تله ها در ارتفاع 120 تا 180سانتی متری از کف زمین استفاده می کنند.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد روش های سنتی بسیاری برای از بین بردن حشرات وجود دارند ولی تمامی این موارد به مدت زمان زیادی نیاز دارند. برای نابودی و از بین بردن این نوع از حشرات باید منابع تغذیه آن را کاهش داد و همچنین از طریق سموم شیمیایی جمعیت این حشره را کنترل نمود که سمپاشی در کنار عملیات بیولوژیکی نقش بسزایی در از بین بردن پشه کوره می گردد.

در روش بیولوژیکی برای از بین بردن حشرات و جلوگیری از تکثیر آن ها باید منابع غذایی و آب در محیط زندگی این نوع از حشرات را ازبین برد ولی یکی از مشکلات این روش آن است که به زمان طولانی جهت ریشه کنی این موجودات نیازمند هستیم به همین دلیل استفاده از سموم متنوع و قوی و هم چنین به کار بردن سم پاشی برای از بین بردن سریع پشه کوره بسیار مهم و ضروری است.

شما می توانید برای خرید انواع سموم برای حشرات مختلف و علی الخصوص سمپاشی‌پشه کوره به مجموعه دکتر سمپاشی که دارای تجربه و تخصص لازم در خصوص فروش انواع سموم مختلف همچون سم‌پشه در کشور هستند، مراجعه نمایید و همچنین می توانید برای این کار با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره رایگان در خصوص انواع سموم موجود و اینکه کدام سم برای از بین بردن کدام حشره مناسب تر است، نسبت به خرید مطمئن و تضمینی خود اقدام نمایید.

جهت تماس با مجموعه دکتر سمپاشی می توانید با شماره 09355881264 تماس بگیرد.