خدمات گندزدایی و ضدعفونی که شامل فرایندهای مختلفی از جمله استفاده از مواد شیمیایی و دستگاه های خاص می گردد که با کمک نیروهای متخصص و حرفه ای باید انجام شود. مجموعه سایت دکتر سمپاشی به بهترین شکل خدمات مربوط به گندزدایی و ضدعفونی فضاهای گوناگون را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.

گندزدایی و ضدعفونی چیست؟

ضدعفونی در تمامی فضاها و محیط های کاری و زندگی بیشتر از گذشته اهمیت پیدا کرده است؛ چرا که با شیوع بیماری ها و ویروس های مختلف مانند ویروس کرونا، امکان انتقال بیماری ها به افراد در سطح جامعه آسان تر می باشد. به همین جهت نیاز است که تمامی محیط ها به طور کامل گندزدایی و ضدعفونی شود.

اگر برای شما هم سوال است که گندزدایی و ضدعفونی چیست باید بدانید که تمام خدماتی که با کمک مواد شیمیایی خاص و همچنین با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز صورت می ‌گیرد، تا تمام میکروب ها و هرگونه باکتری، ویروس و قارچ در محیط از بین بروند، گفته می شود.

خدمات گندزدایی و ضدعفونی شامل چه مواردی است؟

گندزدایی و ضدعفونی از کارهای بسیار مهم و ضروری در فضاهای مختلف جامعه می باشد که آشنایی کامل با انواع خدمات گندزدایی و ضدعفونی ضروری است.

به دلیل اهمیت بالای رعایت بهداشت به جهت حفظ سلامت افراد جامعه شرکت های متعددی در زمینه ارائه خدمات گندزدایی و ضدعفونی فعالیت می کنند که مجموعه دکتر سمپاشی یکی از این مراکز حرفه ای به شمار می رود.

برای اینکه به بهترین شکل بتوانید خدمات گندزدایی و ضدعفونی را از شرکت های معتبر دریافت کنید، بهتر است با انواع مختلف این خدمات برای فضاهای گوناگون آشنا شوید. در ادامه به چند مورد مهم آن اشاره می کنیم:

خدمات پاکسازی ساختمان ها

در محیط ساختمان تمام آنچه وجود دارد مانند سطوح دیوارها، فرش و سایر لوازم دیگر می توانند مورد گندزدایی و ضدعفونی قرار بگیرند.

خدمات پاکسازی خودرو

خودروها بخش زیادی از محیط شهری را تشکیل می دهند، به همین جهت دریافت خدمات پاکسازی آنها ضرورت دارد که شامل پاکسازی فرمان، دستگیره ها، صندلی ها، داشبورد و سایر بخش های دیگر خودرو است.

خدمات پاکسازی بیمارستان

محیط بیمارستان سرشار از انواع آلودگی میکروبی، ویروس، باکتری و قارچ می باشد که باید با کمک مواد شوینده مناسب تمام بخش های بیمارستان شامل اتاق های بستری، تجهیزات، مبلمان، پوشاک و موارد دیگر ضدعفونی شوند.

خدمات پاکسازی محیط صنعتی

محیط صنعتی که شامل کارخانه ها، انبارها، کارگاه های بزرگ و کوچک می شود باید تمامی تجهیزات آنها مورد ضدعفونی قرار بگیرد و البته برای این محیط ها نیاز است که از مواد شوینده مناسب استفاده شود.

خدمات پاکسازی فضای عمومی

هر آنچه در فضای عمومی وجود دارد مانند ایستگاه های اتوبوس، فرودگاه ها، مترو، پارک ها و مواردی از این قبیل قابلیت ضدعفونی و پاکسازی دارند.

خدمات پاکسازی خانگی

محیط خانه که شامل آشپزخانه، حمام، اتاق خواب ها و پذیرایی می شود باید از مواد ضدعفونی مناسب که هیچ آسیبی به سلامتی اعضای خانواده وارد نمی کنند، برای پاکسازی آن استفاده گردد.

نکات مهم در انجام خدمات پاکسازی

ارائه خدمات گندزدایی و ضدعفونی برای محیط های مختلف ضروری است، تا به بهبود سلامت جامعه و کاهش خطر انتقال بیماری ‌های گوناگون کمک کند. به همین سبب آشنایی با نحوه انجام این خدمات در هر محیط ضرورت دارد. زیرا باید متناسب با هر فضا از مواد شوینده و دستگاه های کاربردی استفاده گردد.

در این بخش به چند نکته مهم که قبل از اقدام به ارائه خدمات پاکسازی باید مدنظر قرار بگیرند می پردازیم:

مشخص کردن مواد شیمیایی مناسب

ماده شیمیایی گندزدایی و ضدعفونی کننده شامل الکل، آب اکسیژنه، پراکسیدهیدروژن، کلر و بسیاری از ترکیبات دیگر است که توانایی از بین بردن باکتری، ویروس، قارچ و سایر میکروارگانیسم های دیگر را دارد. با مشخص شدن نوع مواد شیمیایی برای هر فضا نتایج بهتری ایجاد می شود.

مشخص کردن دستگاه های مناسب

برای هر محیط با توجه به ابعاد و اندازه محیط و میزان آلودگی ها می تواند دستگاه ‌های صنعتی و بزرگ یا دستگاه های التراسونیک و حتی از ربات ها استفاده کرد.

مشخص کردن روش گندزدایی

برای ارائه خدمات گندزدایی و ضدعفونی متناسب با میزان آلودگی ها از فرآیندهای مختلف استفاده می کنند که یکی از این فرایندها روش حرارتی و گرما است. در این روش با کمک دستگاه های مخصوص دمای محیط را افزایش می دهند که به کارگیری بخار یکی از بهترین ها می باشد. همچنین برای برخی از محیط ها باید از روش ضدعفونی پرتوهای uv استفاده شود که فضاهایی مانند بیمارستان ها و مراکز درمانی بیشتر از این روش استفاده می کنند.

میزان استفاده از مواد شیمیایی

بهتر است قبل از شروع به ارائه خدمات با بررسی دقیق محیط حجم مواد شیمیایی مورد نیاز را مشخص کنید، تا در حین کار مواد کم نیاید و تمام محیط به طور دقیق و کامل مورد گندزدایی و ضدعفونی قرار بگیرد.

چرا مجموعه دکتر سمپاشی؟

استفاده کردن از مواد شیمیایی و گندزدایی و ضدعفونی محیط نتایج خوبی مانند حفظ سلامتی افراد بدون آسیب رساندن به محیط زیست را به دنبال دارد. البته این نتایج زمانی صورت می ‌گیرد که از افراد متخصص و حرفه ای استفاده شود. در میان مراکز متعددی که در زمینه ارائه خدمات ضدعفونی و گندزدایی فعالیت می کنند، مجموعه دکتر سمپاشی یکی از معتبرترین مراکز به شمار می رود.

اگر برای شما هم سوال است که در بین این تعداد بالای شرکت های خدماتی در زمینه سمپاشی چرا مجموعه دکتر سمپاشی را باید انتخاب کنید؟ باید بگویم که این مجموعه از برخی ویژگی های منحصر به فرد برخوردار است که آن را در میان سایر رقبا متمایز می کند که شامل موارد ذیل است:

داشتن تجهیزات حرفه ای

برخورداری از بهترین تجهیزات حرفه ‌ای و مدرن مانند دستگاه های یووی، التراسونیک، ربات های پاکسازی از بهترین شرایط پاکسازی محیط است.

استفاده از مواد شیمیایی باکیفیت

تمام مواد شیمیایی که برای ضدعفونی و گندزدایی محیط های مختلف استفاده می شود، از کیفیت بالا برخوردار بوده که برای محیط زیست آسیب زا نمی باشد.

داشتن نیروهای متخصص و باتجربه

در این مجموعه تمام نیروها از مهارت های لازم و کافی برخوردار هستند و پس از بازرسی دقیق و کامل محیط با حضور یک تیم کاربلد عملیات سمپاشی و ضدعفونی انجام می شود.

تنوع بالای خدمات

این مجموعه امکان ارائه خدمات گندزدایی و ضدعفونی در تنوع بسیار بالا برای تمامی محیط ها از جمله بیمارستان ها، خانه ها، مدارس، رستوران ها، هتل ها و سایر مراکز دیگر را ارائه می دهد.

به طور کلی برای دریافت بهترین خدمات مربوط به ضدعفونی و گندزدایی محیط با کمک تجهیزات مدرن حرفه ای و استفاده از مواد شیمیایی مناسب، کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.