سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده یکی از بهترین راه‌ها برای دور نگه داشتن حشرات و جانوران موذی از محیط است. اما نکته مهم این است که سمپاشی توسط افراد حرفه ای انجام شود تا محیط کاملا تمیز باشد.

بهتر است نظافت و سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده را به مراکز تخصصی مانند مجموعه دکتر سمپاشی با بیش از دو دهه سابقه در این امر و بهره گیری از متخصصان فن و تجهیزات پیشرفته بسپارید.

لزوم سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده

در این بین وجود جانورانی همچون موش ها و مارمولک ها باعث گسترش آلودگی در این محیط می شود.
در اماکن عمومی تردد زیاد است به همین دلیل در صورت وجود آلودگی و انتشار بیماری های مختلف احتمال شیوع آن افزایش می یابد. به منظور جلوگیری از انتشار حشرات مضر که آسیب های خطرناک در پی خواهند داشت، لزوم سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده و از بین بردن آلودگی منتشر شده توسط این حشرات و جانوران در فضاهای عمومی و سرپوشیده بسیار حائز اهمیت می شود.
اگر روش‌های کنترل و پیشگیری در اماکن عمومی را می‌شناسید، می‌توانید هزینه سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده را بهتر کنترل نمایید و محیط را تمیزتر نگه دارید و برای سمپاشی‌های مکرر هزینه‌های زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت.

راههای کنترل حشرات و جانوران موذی در اماکن عمومی

با توجه به رشد این مناطق، سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده هزینه بالایی دارد، بنابراین جلوگیری از جابجایی و انتشار حشرات و آفات در این مناطق راه بسیار مناسبی برای کاهش هزینه ها است.
برای کاهش حضور حشرات و آفات در محیط های عمومی و سرپوشیده راه هایی برای مقابله با آنها وجود دارد که در ادامه به برخی از نکات مهم اشاره می کنیم:
بهتر است مواد غذایی را در ظروف پلاستیکی یا شیشه ای در بسته در تمامی مکان های عمومی نگهداری و تعویض کنید.
زباله ها و ضایعات مواد غذایی باید در فضایی کاملا سرپوشیده قرار داده شوند و زباله ها در مدت زمان کوتاهی از محیط خارج شوند.
نشت آب از لوله آب را به سرعت متوقف کنید و هرگز اجازه ندهید آب خارج شده و در محیط جمع شود.
کل محیط باید کاملا تمیز و منظم باشد و روزنامه، مجلات، جعبه های مقوایی، کتاب ها و سایر موارد مشابه در مکان های مختلف به هم ریخته نشوند. زیرا این چیزها بستر مناسبی برای پرورش حشرات و کرم ها هستند.
هر گونه شکاف یا درز در دیوارها، درها و پنجره ها باید کاملاً مهر و موم شود تا از ورود حشرات و تخم گذاری آنها جلوگیری شود.
به جای استفاده از اسپری ها و حشره کش های مختلف که حشرات را در برابر سموم مقاوم می کند، بهتر است در ابتدا از شرکت های سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده کمک بگیرید تا در مدت زمان کوتاه تری از شر این آفات خلاص شوید.

انواع سمپاشی اماکن عمومی

انواع سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده

در اماکن عمومی که انواع مختلفی از آلودگی وجود دارد، سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده به روش های مختلف انجام می شود تا هرگونه آلودگی به طور کامل از محیط پاک شود.
در این قسمت به بررسی انواع سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده می پردازیم:

سمپاشی دفع‌ساس 

یکی از حشراتی مزاحم که در درزها و شکاف های کوچک پنهان می شود، وجود ساس از محل گزش مشخص و تشخیص داده می شود و سمپاشی اصولی نواحی و به ویژه از بین بردن صحیح آنها حائز اهمیت است.

سمپاشی دفع‌عنکبوت 

 سمپاشی دفع ‌عنکبوت باید با استفاده از مواد شیمیایی بدون خطر انجام شود، تا به طور کامل محیط پاکیزه شده و آسیبی به افراد حاضر در آن وارد نگردد.  

سمپاشی تضمینی‌سوسک 

انواع مختلف سوسک ها در محیط های عمومی مانند بیمارستان ها، ادارات، سازمان ها، مترو و بسیاری از مکان های دیگر وجود دارد که با شناسایی نوع سوسک ها باید از سموم خاصی برای کشتن آنها استفاده کرد.

 طعمه گذاری‌موش 

طعمه گذاری‌موش در محیط های عمومی باید به گونه ای انجام شود که در دسترس افراد قرار نگیرد تا از به خطر انداختن جان انسان ها جلوگیری شود.

ویژگی سمپاشی اماکن عمومی

ویژگی های مراکز سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده

مراکز‌سمپاشی واقعی با کمک راهکارهای مدرن و سازمان های مدرن سعی در انتخاب بهترین راه حل برای سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشییده  دارند. تعیین مسیر مناسب برای کارهای عمومی سمپاشی مشکل است و باید توسط متخصصان این حوزه و تکنسین های خبره انجام شود.

از آنجایی که در این محیط ها ترافیک زیاد و انواع آلودگی ها وجود دارد، لازم است سموم مناسبی برای از بین بردن این همه حشرات و آفات انتخاب شود.
برای جلوگیری از رشد بیش از حد آفات در محیط، سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده حتی در مناطق ظاهراً تمیز توصیه می شود. زیرا در صورت مشاهده تعداد کمی از این حیوانات در مدت زمان کوتاهی با افزایش بیش از حد این حشرات و حیوانات مواجه خواهید شد.
مهم ترین نکاتی که سمپاشان در فضای عمومی باید انجام دهند به شرح زیر است:

  • بررسی و بازرسی کامل محیط برای شناسایی نوع آفات و انگل ها
  • انتخاب بهترین‌سم مورد نیاز و ترکیب چندین سم در شرایط خاص.
  • حفاظت از محیط سمپاشی شده برای جلوگیری از ورود سموم به محیط های دیگر و کاهش آسیب رساندن به محیط
  • استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز متناسب با نوع محیط سمپاشی
  • پس از کار، محیط را مجدداً زیر نظر بگیرید تا از رشد و تکثیر حشرات جلوگیری کنید
  • دارای قابلیت سمپاشی با متدهای گوناگون و همچنین ایجاد امنیت محیط هنگام طعمه گذاری

بهترین مرکز سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده با مناسب ترین قیمت

مرکز دکتر سمپاشی به لحاظ روش های نوین سمپاشی که در ابتدا شامل بررسی های محیطی و شناسایی مرکز اصلی هدف، وجود و تکثیر حشرات و جانواران می شود با بکارگیری سم های تخصصی و قوی و با همراهی متخصصان فن به امر سمپاشی اماکن عمومی و سرپوشیده می پردازند.

جهت کسب مشاوره و یا اعزام کارشناس به محیط می توانید از با مجموعه دکتر سمپاشی تماس بگیرید.

جهت ارتباط با ما کلیک نمایید.