سمپاشی محل کار و ادارات باید توسط کارشناسان حشره شناسی انجام شود تا با تعیین گونه های حشره و سموم مناسب برای هر کدام، کم خطرترین راهکارهای کنترل آفات را به کار گیرد. برای از بین بردن و حذف کامل حشرات لازم است سمپاشی محل کار و ادارات در مراحل مختلف تکرار شود و بهتر است با مشاوران مجرب همچوم مجموعه دکتر سمپاشی در این زمینه تماس بگیرید.

مهمترین خدمات سمپاشی محل کار و ادارات

از بین بردن حشرات و آفات از محیط کار به کمک سمپاشی آخرین اقدام دفاعی محسوب می شود. به همین دلیل، این کار باید به طور کامل و با دقت انجام شود تا کار انجام شود.
خدمات سمپاشی در محل کار و ادارات بسیار ارائه می شود که با توجه به شرایط و نیاز هر منطقه باید از آنها استفاده کرد. در این قسمت به ارائه مهمترین

 می پردازیم:

 سمپاشی‌حشرات موذی 

سمپاشی‌آفات به روش های مختلفی انجام می شود که یکی از مهم ترین آنها استفاده از پودر‌حشره کش است که در دهانه ها و مخفیگاه حشرات پاشیده می شود.

بستن راه های نفوذ 

تمام وسایل ورود حشرات و حیوانات موذی؛ با پرکردن درزها و سوراخ ها و آب بندی زهکش، هرگونه ورود را کاملاً آب بندی و مسدود می کند.

استفاده از طعمه های مایع 

با توجه به نوع حشرات از توده های مایع در مسیر رفت و آمد آنها استفاده می کنند تا با خوردن این طعمه ها حشره و جانوران موذی از بین بروند.

رایج ترین حشرات در محل کار

وجود انواع حشرات و آفات در شرکت ها و کارخانجات مختلف می تواند بلایای بسیاری را به همراه داشته باشد. برخی از حشرات مستقیماً به تجهیزات داخل دفتر می روند و به سیستم های مهم آسیب می رسانند. برخی از حشرات می توانند روند کار نیروهای کار در محیط را مختل کنند.
رعایت ایمنی و بهداشت در محل کار برای اذهان عمومی ضروری است. به همین دلیل محل کار و ادارات باید در فواصل زمانی معین سمپاشی شود تا حشره مضر باقی نماند.
آفات رایج بسیاری در محیط کار و محیط اداری وجود دارد که در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم:

موش ها 

در برخی از محل های کار کثیف و به هم ریخته حیوانات جونده مانند موش یافت می شوند.

ساس 

ساس یکی از حشرات مضری است که می تواند با کارمندان یا مشتریان وارد دفاتر اداری شود. ساس ها به سرعت تکثیر می شوند و در شکاف های مبلمان، کوسن ها و لباس های محیط فرو می روند.

 موریانه ها

در کلیه فضاهایی که مواد سلولزی مانند کاغذ، مقوا، چوب و گیاهان یافت می شوند موریانه ها هم می توانند نفوذ پیدا کنند

مگس ها 

مگس ها در هر محیطی یافت می شوند و اگر مگس های بالغ در محیط قابل مشاهده باشند تعداد آنها به شدت افزایش می یابد که در این صورت نیاز به سمپاشی‌محیط است.

عنکبوت ها 

عنکبوت ها معمولاً در مکان های گرم و خشک بیشتر وجود دارند که در ادارات می توانند در گوشه اتاق ها، دریچه های هوا و گرد و غبار میزها نفوذ کنند.

سوسک ها 

سوسک جزء حشرات موذی است که در اتاق های استراحت و آشپزخانه های ادارات بیشتر دیده می شود؛ زیرا این حشره در جاهایی که مواد غذایی و آب است بیشتر یافت می گردد.

قیمت سمپاشی محل کار و ادارات

قیمت سمپاشی محل کار و ادارات

در محیط اداری انواع مختلفی از انگل ها وجود دارند که می توانند روند کار نیروها را مختل کنند. به همین دلیل در هنگام مشاهده این حشرات باید به صورت اساسی از بین بروند.
هزینه سمپاشی محل کار و ادارات یکی از موارد مهمی است که باید از زوایای مختلف مورد ارزیابی قرار گیرد. در ادامه به برخی از ویژگی های کلیدی آن می پردازیم:

مساحت محل‌سمپاشی 

هر چه مساحت ناحیه اآلوده به حشرات و جانور‌ان بزرگتر باشد، نیاز به سمپاشی بیشتری دارد.

تعداد دفعات‌سمپاشی 

بر اساس افزایش آفات و حشرات نیاز است که از میزان مشخصی طعمه و سم استفاده شود. در صورت استفاده از سموم چند مرحله ای هزینه نهایی هم افزایش پیدا می کند

نوع حشرات و جانوران موذی 

نوع جانور و حشرات بر روی نوع سم قابل استفاده تأثیر می گذارد. سمپاشی محل کار و ادارات برای خلاص شدن از شر آفاتی مانند موش و مارمولک با آفاتی مانند سوسک، پشه یا کنه متفاوت است.

دلایل وجود حشرات و جانوران موذی در ادارات

دلایل زیادی وجود دارد که باعث کثیف شدن منطقه شده و باید با تمیز کردن آلودگی و حضور حشره و جانور را از بین برد. دلایل زیادی برای جذب حشرات و آفات به محیط اداری وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها پرداخته می شود:

  • رعایت نکردن نظافت روزانه در محل کار به ویژه توالت ها
  • ریختن مواد غذایی در نواحی مختلف محل کار و ترک آن برای مدت طولانی
  • زباله ها را جمع آوری نکردن و به موقع آن ها را خالی نکردن
  • رعایت نکردن بهداشت در محیط آشپزخانه و کثیف ماندن ظروف برای مدت طولانی
  • از سوراخ ها و شکاف های دیوارها، لوله ها و اتصالات محفظه موتور غافل نشوید

نکات مهم در سمپاشی محل کار و ادارات

 سمپاشی محل کار و ادارات بسته به نوع حشرات و حیوانات موذی از انواع طعمه ها یا سموم استفاده می شود که همگی برای سلامتی مضر بوده و به محیط زیست آسیب می رسانند. به همین دلیل، واگذاری سمپاشی محل کار و ادارات به شرکت های متخصص و ذیصلاح در این زمینه که یکی از این شرکت های تخصصی است، ضروری شده است.
برای رفتن به شرایط ایمنی در مواقع سمپاشی محل کار و ادارات بهتر است به موارد ذیل فکر کنید:
در هنگام کاربرد افراد را از محل کار دور کنید
عدم قرار گرفتن مواد غذایی و خوراک دام در معرض سموم
استفاده از ابزار مخصوص و دستگاه های سمپاش
استفاده از تجهیزات ایمنی مانند ماسک، کلاه و عینک برای جلوگیری از آسیب بیشتر به افراد در محل

شرکت سمپاشی معتبر

 استفاده از بهترین سموم برای سمپاشی محل کار

برای به دست آوردن نتایج خوب با گسترش بهینه سمپاشی محل کار و ادارات ، باید بهترین‌سم را انتخاب کنید که با انتخاب شرکت های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند می توان این کار را انجام داد.
مجموعه دکتر سمپاشی یکی از مراکز حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از کادری متخصص و حرفه ای و سم های استاندارد خدمات خود را ارائه می دهد. معمولا کارشناسان این شرکت پس از بررسی محدوده با توجه به نوع آفت و شرایط محیطی، از سموم و مخلوط های مخصوص برای از بین بردن تعداد بیشتری آفت به یکباره استفاده می کنند.
در صورت نیاز به دریافت خدمات سمپاشی محل کار و ادارات کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. این مجموعه ارزش ایده آلی را برای سمپاشی محل کار و ادارات می داند که با استفاده از تکنولوژی روز و مدرن عملیات سمپاشی را به صورت تضمینی انجام می دهد.

جهت ارتباط با کارشناسان مجموعه و یا در یافت مشاوره رایگان کلیک نمایید.