سمپاشی کنه باید توسط تیم تخصصی با شناسایی نوع کنه و سم مخصوص آن انجام شود. حال به بررسی و شناخت انواع کنه میپردازیم تا بهتر با این حشره آشنا شویم:

کنه ها حیوانات کوچکی هستند که حامل انگل هستند. آنها پا دارند و از خون موجودات دیگر مانند پستانداران، دوزیستان و خزندگان تغذیه می کنند.
به طور کلی کنه ها به دو دسته تقسیم می شوند:

کنه قوی
کنه نرم
کنه های سخت دارای پوششی سخت هستند. آنها یک سر کاذب در ناحیه عقب بدن دارند. آنها از نظر جنس پوشش پشتی با کنه های نرم تفاوت دارند. کنه های سخت در برابر هوای سرد مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و هوای سرد را تحمل می کنند، اما تخم آنها در برابر هوای سرد مقاومت کمتری دارد.

در بهار و تابستان رشد و تکثیر کنه ها به حداکثر خود می رسد. کنه ها در محیط های بسیار خشک به سرعت می میرند، اما در محیط های مرطوب به راحتی زنده می مانند.
یکی از تفاوت های اصلی کنه های نرم و سخت در نحوه تخم گذاری آنها است. کنه های سخت چندین هزار تخم می گذارند و کنه های نرم تنها چند تخم می گذارند.
بعضی از کنه های سخت کل عمر خود را در بدن یک میزبان سپری می کنند که به آن زندگی تک میزبان می گویند.
تشخیص اینکه چه نوع کنه ایی در محل سکونت شما وجود دارد به راحتی توسط کارشناسان فنی و سمپاشی کنه قابل شناخت و انجام است.

قیمت سمپاشی کنه

عمر کنه

با توجه به اینکه چرخه زندگی گونه های مختلف کنه تفاوت دارند، در دوره زنگی آنها حداقل 1-2 سال طول می کشد تا کنه به مرحله بلوغ و درنهایت تخم ریزی برسد تا این چرخه کامل شود. گاهی اوقات برخی از گونه کنه ها همچون Ornithodorus تا 25 سال عمر می کنند.

راه های مقابله با کنه توسط انسان

از راه رفتن در چمن ها، علفزارها و علفزارهایی که مشکوک به کنه هستند خودداری کنید.
هنگام بازدید از مکان های مشکوک لباس های روشن بپوشید
مواد دافع حشرات را به بدن یا لباس خود بمالید.
اگر پس از خروج از مکان های آلوده بازدید می کنید، بررسی لباس ها و بدن خود را شروع کنید تا مطمئن شوید که هیچ آفتی نگرفته اید.

شرکت سمپاشی کنه

شرکت سمپاشی کنه

اما سمپاشی کنه و کنترل این آفت موضوعی خاص و حساس است. گاهی دیده شده که افرادی که با کنه مشکل دارند از داروخانه ها و سم فروشی ها برای مبارزه با آن سم‌کنه خریداری می کنند که این امر به خودی خود امری اشتباه است.

سمی که شرکت دکتر سمپاشی برای سمپاشی کنه ها استفاده می نماید، ترکیب خاصی از چندین سم بود، به همین دلیل می توان آن را سم‌کنه و بهترین روش مبارزه با آن نامید.
اگر سم استفاده شده کنه ها انتخاب درستی نباشد و آنها را از بین نبرد، کنه ها را مقاوم می کند و این بار کار سمپاشی کنه دشوارتر می شود

تماس با شرکت سمپاشی کنه

برای سمپاشی کنه و رهایی از آفات و حشرات محیط زیست خود می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت، با شرکت دکتر سمپاشی تماس حاصل فرمایید تا با تضمین و استفاده از بهترین تجهیزات و قوی ترین سم ها به پاکسازی بپردازند. .