سمپاشی هتل و آپارتمان برای از بین بردن حشرات مضر مانند پشه، مگس، پشه و غیره بسیار ضروری و مهم است. زیرا حضور مداوم این حشرات باعث شهرت بدی به هتل می شود و مسافران آن محیط را برای اقامت بعدی خود انتخاب نمی کنند. لذا به این مراکز افراد ویژه سمپاشی هتل و آپارتمان ارسال می شوند تا به درستی از شر تمامی آفات خلاص شوند. مجموعه دکتر سمپاشی بهترین انتخاب جهت مبارزه با آفات است.

دلایل وجود حشرات در هتل ها و مسافرخانه ها

هتل ها و مهمانسراها از جمله مراکز اقامتی مهمی هستند که رعایت بهداشت در آنها ضروری است. اما گاهی در این فضاها با وجود تعداد زیادی حشرات و انگل مواجه می شویم که شرایط اسکان مسافران را پیچیده می کند.
دلایل زیادی برای افزایش حشرات در هتل ها و متل ها وجود دارد و نیاز به سمپاشی در هتل و مسافرخانه و متل ها وجود دارد. از جمله دلایل مهم می توان به موارد زیر اشاره کرد:
هر روز مسافران زیادی در این اتاق ها حضور دارند که ممکن است برخی از آنها به بهداشت فردی توجه کافی نداشته باشند.
گاهی عدم رعایت بهداشت کارکنان و مسئولان هتل و مهمانخانه منجر به افزایش حشرات و آفات در محیط می شود.
آسیب ها و مشکلات در مناطق مختلف خانه و خانه قدیمی شرایط را برای لانه سازی و تکثیر این حشرات فراهم می کند.
شربت خانه ها و آشپزخانه های هتل ها، اگر تمیز نگهداری نشوند، محیط های ایده آلی برای رشد حشرات و آفات هستند.

 خدمات سمپاشی هتل و مسافرخانه

بهبود محیط زیست شامل تعدادی فعالیت است که می تواند رشد و تولیدمثل حیوانات موذی و حشرات سمج را در منطقه متوقف کند. بنابراین باید با رعایت موازین بهداشتی مشکلات عدیده ساختمان ها، هتل ها و مسافرخانه ها را به طور کامل برطرف کرد و از ورود هر از چند گاهی حشرات به محوطه هتل جلوگیری کرد.
اما به طور کلی قبل از سمپاشی هتل و مسارفرخانه، خدمات نظافت و همچنین خدمات توسعه نظافت و بهداشت بوسیله راه کارهای شناخته شده ای ارائه می شود که شامل بخش های مختلف می شود:

جلوگیری از لانه گزینی حشرات 

پس از ورود به ساختمان، همه حیوانات به دنبال مکان هایی برای لانه سازی و تولید مثل می گردند. به همین دلیل برای جلوگیری از ورود سوسک ها باید تمامی سوراخ ها، ترک ها و نخاله های محل ساخت و ساز برداشته شود و تمامی خطوط فاضلاب بسته شود.

جلوگیری از ورود حشرات و جانوران به داخل ساختمان

با قرار دادن توری در قسمت پنجره ها و راهروهای ورودی هتل و مسافرخانه تا حد زیادی می توان از ورود حشرات و جانوران به فضای داخل جلوگیری کرد

محدود کردن دسترسی جانوران موذی به آب و غذا 

مانند همه موجودات زنده، حشرات و کرم ها به غذا نیاز دارند، محدود کردن دسترسی آنها به این مواد باعث از بین رفتن یا حذف آنها از محیط می شود. از جمله مهم ترین این موارد می توان به جلوگیری از هدر رفتن و رها شدن مواد غذایی در محیط آشپزخانه اشاره کرد.

خدمات سمپاشی هتل

انواع سمپاشی هتل و مسافرخانه

در هتل ها و مسافرخانه ها نیز مانند جاهای دیگر حیوانات و حشرات موذی فراوانی وجود دارد و برای کسب اعتبار بیشتر و جلوگیری از تکثیر حشرات و جانواران ، باید هر از چندگاهی سمپاشی هتل و مسافرخانه را انجام داد تا اثری از این حشرات باقی نماند.
اما حشرات و حشرات زیادی در هتل و محیط هتل وجود دارند و البته آسیب بیشتری به مسافران وارد می کنند، بنابراین برای از بین بردن این حشرات باید سمپاشی هتل و مسافرخانه ها به صورت دوره ای انجام شود:

سمپاشی‌ساس تخت خواب

ساس حشره بسیار کوچکی است که شب ها در تخت هتل ها و خوابگاه ها پنهان می شود و باعث ناراحتی مسافران می شود. معمولاً پس از سمپاشی هتل و مسافرخانه و اتاق های پر از حشرات، اتاق را به مدت 24 ساعت ایزوله می کنند تا کل محوطه تمیز شود.

 سمپاشی‌سوسک درشت 

سوسک های درشت فاضلاب از راه های مختلفی مانند کانال های تهویه و شبکه فاضلاب به اتاق هتل ها وارد می شوند که به دلیل امکان انتقال بیماری های مختلف باید به سرعت آنها را از طریق سمپاشی هتل و مسافرخانه از بین برد.

سمپاشی‌سوسک ریز 

سوسک های کوچک که با نام های کابینتی و سوسک آلمانی نیز شناخته می شوند، عمدتا در آشپزخانه های هتل ها وجود دارند و در شب فعال هستند. وجود این حشرات باعث انتقال آلودگی به غذا می شود و پس از آن لازم است با استفاده از سموم مناسب از تغییرات ژنتیکی جلوگیری شود.

سمپاشی‌موش 

انواع مختلفی از موش ها وجود دارد، موش های خانگی بیشتر در اتاق های هتل یافت می شوند. سمپاشی هتل و مسافرخانه برای موش یکی از سخت ترین مشکلات است که باید توسط نیروی متخصص و متخصصی مانند دکتر سمپاشی انجام شود تا کاملا ریشه کن شود.

سمپاشی‌حشرات موذی مانند پشه و مگس 

در برخی از فصول حشرات موذی مانند پشه و مگس افزایش پیدا می کنند که مسافران را آزار می دهند، در صورت شیوع این حشرات نیاز به سمپاشی هتل و مسافرخانه به صورت حرفه ای است.  

شرکت سمپاشی هتل

نحوه سمپاشی هتل و مسافرخانه ها توسط شرکت دکتر سمپاشی

هتل ها یکی از مهم ترین مقاصد برای بسیاری از مردم هستند. بنابراین تمیز نگه داشتن آنها بسیار مهم است. به همین دلیل استفاده از خدمات شرکت معتبری مانند دکتر سمپاشی در صورت مواجهه با هر نوع هجوم حشرات و حیوانات ضروری است.
سمپاشی هتل و مسافرخانه ها توسط این مجموعه به صورت ویژه انجام می شود و گزارش نهایی به همراه نمونه بداری پس از اتمام کار ارائه می شود که هیچ گونه حشره و آفت مضر در هتل باقی نمانده است.
این شرکت برای انجام خدمات سمپاشی هتل و مسافرخانه مراحل مختلفی را طی می کند:
ابتدا از هتل و تمامی قسمت های ساختمان هتل بازدید کنید تا نوع آلودگی و میزان آن مشخص شود
یافتن مناطق خطرناک و کثیف در محیط هتل و اندیشیدن به نوع سمپاشی خاصی برای این مناطق
تمام آفات موجود در محیط را شناسایی می نماید
ارائه مشاوره جامع و دقیق در زمینه بهبود و پیشگیری از تهاجم مجدد آفات
انتخاب مواد شیمیایی کشاورزی مناسب و کاربرد تجهیزات تخصصی سمپاشی مناسب برای هر مکان
پس از مدت زمان معینی، دوباره محیط را بررسی کرده و حشرات و آفات را کاملاً از بین میبرد
در صورت دریافت خدمات سمپاشی هتل و مسافرخانه از این گروه مطمئن شوید که تمامی مراحل کار توسط نیروهای آموزش دیده و متخصص انجام شود. آنها از سموم رایج در سطوح مختلف برای از بین بردن موثر و کامل تمام حشرات موجود در محیط استفاده می کنند.

جهت ارتباط با مجموعه دکتر سمپاشی جهت دریافت خدمات سمپاشی هتل و مسافرخانه و یا کسب مشاوره رایگان کلیک نمایید.